VOSS

Ahojky
Vítám vás u nového článku a dalo by se říct i recenze.
Pokud neznáte jedná se o "nejčistší vodu světa" která se nabízí v luxusních restaurací a hotelech. Určitě už jste potkali láhev VOSS naplněnou ovocem, na instagramu, Facebooku či jiných sociálních sítích.




Abych řekla pravdu VOSS jsem si koupila především kvůli lahvi která se mi moc líbila...
Prodávají se dvě varianty - Pet láhev nebo sklo, dlouho jsem se rozmýšlela, jestli si mám koupít pet nebo sklo... Četla jsem různé recenze, názory atd... Skoro všichni plastovou variantu vychvalovali, že je super snad na úplně všechno a také prý nejde promáčknout a skleněná moc těžká a křehká,  tak jsem si nakonec koupila v Neptun delikates láhev v pet provedení, láhev jde vážně promáčknout a velmi snadno i pitím ( o něco silnější petka než v supermarketu).
Co se mi moc na pet variantě nelíbí je, že na  je  voss jen samolepka a neni to tam vyryté což mi bylo trochu líto že jsem si koupila petku asi za 160 Kč, ale láhev nadále používám a jsem s ní spokojená. Nedávno se začala prodávat voss v novém designu v černé barvě. Ta se mi poměrně zalíbila a tak jsem si po zkušenosti s plastovou variantou koupila skleněnou a s bublinkami ( Tento krát jsem ji koupila v Candy store, kde ji prodávají skoro o 50 Kč levnější než na ostatních prodejnách, nákup se mi tam moc líbil) . Musím říct, že ta skleněná varianta je úžasná a určitě vám ji doporučuju.
Musím uznat,  že ta voda bez bublinek chutná úplně stejně jako voda z kohoutku.
Trochu mě pobavil i tento článek z webu TN.cz http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/zahranici/celebrity-piji-vodu-z-vodovodu-mela-byt-z-ledovce.html  článek je z roku 2010 (jen tak pro info)


(Skleněná je vyšší a má 800 ml, ale pet je menší a má 850 ml)
Pokud vás lahev zaujala určitě zvolte voss ve skle...
Budu moc ráda pokud se stanete pravidelným čtenářem :)))

Přeji vám krásný zbytek prázdnin a já se na vás budu těšit zase u dalšího článku.
Vali

Komentáře

  1. Vossku znám, ale nevěděla jsem, že to je nejčistší voda na světě. To jsi mě překvapila! Kamarádka měla skleněnou, ale upadla jí a hned se rozbila a další kamarádka měla plastovou, která po určité době začala vypadat poškozeně a nálepka se začala sloupávat. :/
    Super článek! <3 :)
    --------------------------------------------------------
    Také píšu blog a byla bych nejšťastnější člověk na celém světě, kdyby ses na něj podívala! <3
    Tvůj blog je parádní! Hned se přidávám mezi tvé pravidelné čtenáře a začnu tě sledovat na všech tvých sociálních sítích! :D <3 Určitě na tvém blogu nejsem naposledy! <3
    Přeju ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů! <3 :)
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, pěkný článek. Já jsem si Vossku oblíbila a kupuji si jí občas už asi 2 roky. Zajímavá je teď ta novinka, která je ochucená. Zkoušela jsi jí?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky