Nevíš co zkouknout??

Ahoojky
znáte taky ten pocit, když máte strašnou chuť zkouknout nějakou slaďárnu nebo komedii, ale nenapadá vás co, a než projdete net, ztratíte chuť si vůbec něco zkouknout? Tohle se mi poslední dobou děje poměrně často, proto bych tady na svém blogu chtěla založit serii ohledně toho co zkouknout ( představím vám tu pár mých oblíbených filmů, které musíte vidět a vy mně též prostřednictvím komentářů určitě něco doporučte)
Romantický filmy to je moje! 😂😂😂



Mezi ty moje nejoblíbenější slaďárny určitě patří:

Hvězdy nám nepřály

Jednoznačně můj nejoblíbenější film, můžu ho zkouknout po 350 a stejně mě zase dojme.
Film je natočen podle knížky Hvězdy nám nepřály od Johna Greena.
Vypráví o Hazel Grace Lancaster, která trpí rakovinou je přinucena chodit do podpůrné skupiny, kde se jednou seznámí s chlapcem jménem Augustus, který z rakoviny vyšel s amputovanou nohou. Začnou spolu trávit čas a zamilují se do sebe a to ovšem ještě nevědí co je čeká.

Trailer: https://youtu.be/iqsbAR8olJY

Film se mi moc líbil a proto jsem se též rozhodla přečíst knížku (no a co si budeme povídat, knížky až tolik nečtu, ale tohle se četlo samo)


Než jsem tě poznala

Film vypráví o Louise, která přišla o práci v bistru a shání novou. Našla nabídku pečovatelky tělesně postiženého muže Willa. Který je z počátku velmi nepříjemný, ale po nějaké době si k sobě najdou cestu, jejich vztah je výjimečný, ale nic netrvá věčně...

Trailer:  https://youtu.be/j0x1v6e9zwY

Talisman

Logan je seržant námořní pěchoty  a jednou odpoledne vidí něco se blyštit na zemi, zvedne to, je to fotka ženy a hned po té vybouchne místo kde seděl. Od té doby mu byla fotka talismanem. Řekl si, že jestli vojnu přežije dívku na fotce najde a poděkuje ji, přežil. Hned  po vojně se vydá hledat tu dívku na fotce.
Rodina té dívky vlastní psí centrum on tam nechtěně začne pracovat a sbližovat se s dívkou na fotce

Trailer:  https://youtu.be/bnI95_NsNzs

Pro dnešek by to bylo vše. Určitě mi do komentářů doporučte nějaký slaďák, který bych měla zkouknout. Byla bych vám vděčná za přihlášení pravidelného čtenáře nebo nejlépe sdílení článku. Nedokážete si představit jakou radost mi  dokáže udělat jenom komentář, nebo jakýkoliv ohlas.

S pozdravem
Vali

Komentáře

  1. Zkus Pasažéři, La La Land, Brooklyn, Papírová města, Věčně mladá, S láskou, Rosie, The F World nebo Nezapomeň na lásku :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky,
      Papírová města, s láskou Rosie a část věčně mladé jsem viděla. Ale ostatní ne, tak se moc ráda podívám.
      díky

      Vymazat
  2. vsetky filmy som videa a su skvele :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky